Biuro prasowe

Joanna Zaskurska prezesem ComPress S.A.

Joanna Zaskurska nowym prezesem agencji public relations ComPress S.A.

Od 10 sierpnia prezesem zarządu ComPress S.A. jest Joanna Zaskurska. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kowalczyka, który 9 sierpnia złożył rezygnację.

Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media S.A. (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”
i „Parkietu”, posiada pakiet kontrolny akcji w ComPress S.A) od 2014 roku. Najpierw była szefem działu konferencji i szkoleń, a po dwóch latach została dyrektorem ds. sprzedaży i projektów specjalnych. Od kwietnia 2017 roku, wraz z Jarosławem Machockim kierowała także nową strukturą analityczną BFPContentLab, która łączy know-how i narzędzia analityczne wewnątrz Grupy Gremi. Od dwudziestu lat związana jest zawodowo z branżą medialną, głównie z tytułami gospodarczymi (m.in. z  wydawnictwami Bonnier Business Polska i Infor), w których zawsze odpowiadała za działy komercyjne ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju nowych obszarów komercyjnych oraz tworzeniem projektów eventowo-wydawniczych.

- Cieszymy się, że Joanna dołączyła do jednej z najbardziej znanych agencji public relations w Polsce. Jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji  projektów dla branży medialnej jest bezcenne w prowadzeniu projektów PR-owo-marketingowych. ComPress ma ogromne doświadczenie zarówno w konsultingu strategicznym, prowadzeniu dużych projektów m.in. z branży finansowej, energetycznej i IT, działaniach z zakresu komunikacji kryzysowej i public affairs. Liczę na to, że w najbliższym czasie dzięki Joannie zostanie poszerzone portfolio klientów ComPressu i wejdziemy w nowe obszary działalności, mówi Marek Dworak, przewodniczący rady nadzorczej ComPress S.A.